viernes, 8 de julio de 2011





Un petó de bona nit, una abraçada en un comiat, alguna baralla de tant en tant, gelosia e indiferència, una paraula bonica quan em desperte, un dibuix dels teus, que tant m’graden, pel meu aniversari.
Un passeig de la mà a la vora de la platja, un petó en cada semàfor vermell,d’eixos que em deixen sense alé, fer-nos caricies sota la taula del bar més ‘cutre’ de la carretera, la peli més avorrida del videoclub per adormir-nos veint-la o acabar fent l’amor en la part darrere del teu cotxe(com la major part de les vegades), una escapada a la platja quan faci fred.
Un missatge diguent ‘t'estimo’ un dimarts a les vuit del matí (d’eixos que sols enviar quan t’alçes per a treballar o fer coses), una cervessa i un petó per cada glop que dones. Explicar-me les coses que succedixen al meu voltant (política,manifestacions,vagues…) , trencar la meva guardiola per regalar-te una ‘sudadera’ o una samarreta que em posaré jo, que em dediquis la cançó de Lady Gaga cada vegada que hagis de tocar-la.
I veure't tan guapo cada dia que el meu cos es fongui, el cor batega tan fort que es descol · loqui i arribar al cel només amb els teus petons, sense necessitat de tenir ales.

No hay comentarios:

Publicar un comentario