
Un petó de bona nit, una abraçada en un comiat, alguna baralla de tant en tant, gelosia e indiferència, una paraula bonica quan em desperte, un dibuix dels teus, que tant m’graden, pel meu aniversari.
Un passeig de la mà a la vora de la platja, un petó en cada semàfor vermell,d’eixos que em deixen sense alé, fer-nos caricies sota la taula del bar més ‘cutre’ de la carretera, la peli més avorrida del videoclub per adormir-nos veint-la o acabar fent l’amor en la part darrere del teu cotxe(com la major part de les vegades), una escapada a la platja quan faci fred.
I veure't tan guapo cada dia que el meu cos es fongui, el cor batega tan fort que es descol · loqui i arribar al cel només amb els teus petons, sense necessitat de tenir ales.
No hay comentarios:
Publicar un comentario